Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
4 hónapja, 3 hete
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4115201
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
XI. kerületi irodaház recepciós munkatársat keres heti váltásban, váltott műszakban H-P 6:00-14:30, illetve 13:30-22:00 Feladatok: Vendégek fogadása, telefonok kezelése, az épületbe való belépés és kilépés nyilvántartása, intézése. Nyilvántartások, táblázatok kezelése, bérlőkkel való kapcsolattartás, irodavezető munkájának segítése.
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajz elküldésével, valamint fizetési igény megjelölésével [------]
Elvárások: - Angol nyelvtudás - Jó kommunikációs készség szóban és írásban - Alap számítógépes ismeretek - Monotonitás tűrés - Jó megjelenés - Precizitás - Tolerancia