Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Akár junior vagy (némi tapasztalattal), de szívesen kipróbálnád magad egy összetett és változatos feladatokat biztosító munkakörben, ahol széleskörű tapasztaltot, va...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
5 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4280001
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Évtizedek óta a piacon lévő ingatlan üzemeltetéssel foglalkozó XI. kerületi irodaház azonnali munkakezdéssel, főállásban recepciós munkatársat keres. Munkaidő heti váltásban, váltott műszakban H-P 6:00-14:30, illetve 13:30-22:00. Feladatok: Vendégek fogadása, telefonok kezelése, épületbe való be-és kilépés nyilvántartása, intézése. Nyilvántartások, táblázatok kezelése, bérlőkkel való kapcsolattartás, irodavezető munkájának segítése.
Jelentkezni fényképes szakmai önéletrajz elküldésével, valamint fizetési igény megjelölésével [------]
Elvárások: - Angol nyelvtudás - Jó kommunikációs készség szóban és írásban - World, Excel programok felhasználói szintű ismerete. - A cég által használt ügyviteli program használatának elsajátítása. - Logikus gondolkodás. - Önálló munkavégzés - Precizitás - Tolerancia