Kereskedelmi cégünk, mely promóciós ruházatokkal, ill. munkavédelmi ruházatokkal és felszerelésekkel foglalkozik, női munkatársat keres irodai asszisztens (back office) munkakörbe. Az állás teljes munkaidőre szól (napi 8 óra). Feladatok közé tartozik: megrendelések lebonyolítása, árajánlat készítés, kapcsolattartás az ügyfelekkel, számlázás, esetleg grafikai szerkesztés. Elvárások:
- min. középiskolai végzettség,
- számítógép középszintű ismerete,
- Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) ismerete,
- ápolt irodai megjelenés,
- vevőközpontú gondolkodás,
- precizitás.
Előnyök: - kereskedelmi végzettség
- hasonló területen szerzett tapasztalat,
- Adobe Illustrator ismerete,
- számítógépes grafikában szerzett tapasztalat,
- webáruházas ismeretek
Munkavégzés helye és ideje:
1112 Budapest, Repülőtéri út 2. V.em
Hétfőtől péntekig, 8:00-16:30-ig.
A fényképes önéletrajzokat a fizetési igény megjelölésével az info@polokozpont.hu e-mail címre várjuk!
Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Akár junior vagy (némi tapasztalattal), de szívesen kipróbálnád magad egy összetett és változatos feladatokat biztosító munkakörben, ahol széleskörű tapasztaltot, va...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület