Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-2999250
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Több területen dinamikusan fejlődő vállalat keres Adminisztrátor munkatársat. Feladatok - Értékesítők adminisztrációs munkájának a segítése - Szerződésekkel kapcsolatos adminisztráció elvégzése - Kimenő számlák kiállítása - A napi adminisztrációs feladatok elvégzése - Nyilvántartások vezetése, adatok gyűjtése és rendszerbe foglalása - A beérkező levelek, telefonhívások kezelése, információgyűjtés - Riportok, jelentések, kimutatások készítése - Dokumentumok rendszerezése, kezelése - Napi operatív feladatokban való részvétel - Call Center napi feladatainak ellátása, segítése Elvárások - Minimum középfokú végzettség - Adminisztrációs vagy ügyfélszolgálati, vagy call center területen szerzett 1-2 éves tapasztalat - Pontos, precíz, önálló munkavégzés - Magabiztos Excel használat - Adminisztrációs műveltség - Jó problémamegoldó és koordinációs készség - Váratlan helyzetekhez való rugalmas és gyors alkalmazkodás - Kiemelkedő kommunikációs, kapcsolatteremtő és problémamegoldó képességek - Önálló, kezdeményező, gyors döntéshozatali képesség - Terhelhető, stressz tűrő, határozott és lendületes személyiség - Önálló és csapatban való hatékony munkavégzés
Előnyt jelent - Személyes vagy telefonos ügyfélszolgálati tapasztalat - Call Centerben szerzett tapasztalat - Azonnali munkakezdés - Számlázó program ismerete (AXEL Pro)
Amit kínálunk - Kulturált munkahelyi környezet - Változatos munkakör - Hosszú távú munkalehetőség - Versenyképes jövedelem - Jó hangulatú, családias csapat
Jelentkezés: Fényképes önéletrajz bérigény megjelölésével a következő e-mail címre: brigitta.nemeth@naturafaktura.hu.
Mivel a munkakör nagyon összetett, ezért kérjük, hogy csak abban az esetben küldje meg jelentkezését, ha képes összetetten, komplexen gondolkozni, dolgozni.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
XI. kerületi pékség üzemének irodájába 8 órás munkaidőben (08.00 – 16.30 óra között) irodai tapasztalattal rendelkező adminisztrátor hölgyet keres. Fő feladatai: partnerekkel kapcsolattartás, rendelések felvétele és rögzítése termelésirányítási rends...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
XI. kerületi pékség üzemének irodájába 8 órás munkaidőben (08.00 – 16.30 óra között) irodai tapasztalattal rendelkező adminisztrátor hölgyet keres. Fő feladatai: partnerekkel kapcsolattartás, rendelések felvétele és rögzítése termelésirányítási rends...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület